wtorek, stycznia 24

Algenist- krem przeciwstarzeniowy recenzja.





Czesc!
Pamietacie ja na poczatku grudnia,w mim GlossyBox dostalam 15 ml kremu Algenist-Regenerujacy krem nawilzajacy przeciwstarzeniowy.Bylam wtedy strasznie zadowolona.A moje zadowolonie blo jeszcze wieksze,kiedy w dzien mojego wyjadnu do Polski,dostala kolejny BlossyBox niespodzianka.Byl to prezent Swiateczny,od zespolu kierujacego GlossyBoxem i jaki mialam usmiech,gdy w pudeleczku ponownie znalazlam krem Algenist!!!!!
A najlepsze jest to,ze pelnowymiarowe opakowanie tego kremu czyli 60 ml kosztuje 80 euro!Nie wiem co taki krem musialby mi robic,zebym sama go sobei kupila,za taka kase.Przechodzac do rzeczy,w moich rekach,znalazlo sie 30 ml exluzywnego kremu do twarzy i jego uzywanie,to byla sama przyjemnosc.




Najpierw pare slow o produkcie,co nam obiecuje producent?
Luksusowy,nawilzajacy i przeciwstarzeniowy krem zawiera rewolucyjny skladnik,przeciwstarzeniowy kwas alguronowy,ktory odzywia,nawilza i przywraca elastycznosc,odpowiedzialny jest za regeneracje komorek mikroalg i skutecznie chroni je przed szkodliwym dzialaniem srodowiska.Linia porow i zmarszczek jest zminimalizowana.Skora jest zregenerowana.Mowi sie ,ze kwas alguronowy jest konkurentem kwasu hialuronowego.




Aktywne skladniki:
-Kwas alguronowy-zwieksza regenracje skorek
-Witamina C- zwieksza blask i redukuje zmarszczki
-wyciag z nasion jablka opoznia stazrenie sie skory




Nadaje sie do wszystkich typow skory
Nie zapycha porow
Testowany dermatologicznie
Nie jest testowany na zwierzetach
Hypoalergiczny


SKLAD:
Water/Eau (Aqua), Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Dimethicone, Pentylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Sorbitan Stearate, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, DI-C12-15 Alkyl Fumarate, Algae Exopolysaccharides, Malus Domestica Fruit (Apple) Cell Culture Extract, Bambusa Vulgaris (Bamboo) Leaf/Stem Extract, Tetrapeptide-21, Pisum Sativum (Pea) Extract, Enantia Chlorantha Bark Extract, Alaria Esculenta Extract, Sodium Ascorbyl Phosphate, Biotin, Glucosamine HCL, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Ergothioneine, Oleanolic Acid, Cetyl Alcohol, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Stearic Acid, Carbomer, Xanthan Gum, Lecithin, Mannitol, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Aminomethyl Propanol, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol.


Moja opinia:
Krem zamkniety jest w eleganckim,szklanym dosc ciezkim sloiczku.
Krem stosowalam,zarowno na dzien jak i na noc,niestety od jakiegos czasu zaczelam go uzywac tylko na noc,zeby starczylo na dluzej:)
Krem ma taki zoltawy kolor,


jest dosc gesty,tresciwy.Pierwsze co przykulo moja uwage to zapach,dosc specyficzny taki algowy :),wiem,ze niektorym moglby bardzo przeszkadzac.




Krem nie pozostawia filmu,dobrze sie wchlania,nadaje sie pod makijaz.We szytskich reklamach,na temat tego kremu mowi sie ,ze redukcja zmarszczek widoczna jest juz po 10 dniach.


Hmmmm... Ja mam cere sucha,mam niestey wieksza sklonnosc do zmarszczek szczegolnie w okolicach oczu i nie zauwazylam,zeby sie zmniejszyly.Skora faktycznei jest delikatna,po dluzszym stosowaniu po nalozeniu tego kremu czulam sie jakbym dopiero co zmyla jakas maseczke z twarzy!Krem jest bardzo wydajny,bo te 30ml sluzy mi juz od 8 grudnia.Fakt faktem,krem jest drogi i to strasznie pewnei,juz sobie nigdy na niego nie pozwole.Moge liczyc na to,ze kiedys znowu produkty tej firmy znajde w moim GlossyBox :)



8 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. Ja ostatnio również testuje różne kremy przeciwstarzeniowe ale ten chyba jednak nie dla mnie, bo ma ekstrakty owocowe a ja mam cerę naczynkową :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdrościmy :)
    ciekawe kiedy u nas otworzą glossybox i czy też będą takie fajne próbki jak za granicą...

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko jedyna 80 euro za 60 ml :) ale super, że miałaś okazje go przetestowac:) widzisz tak to może kiedyś byś ise szarpnela i by sie okazalo, że cudó nie czyni i byś żałowała, a tak to masz ekskluzywny krem, który mogłaś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, chociaż ja na razie nie mam problemu ze zmarszczkami, więc z pewnością nie będę go wypróbowywac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie próbke tego kremu przywiozlam ze Stanów.Stwierdzam że jest dobry i dla mojego wieku odpowiedni za tą cene tobo nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Algenista testuję, ale Algenist Genius obecnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:)))