sobota, sierpnia 10

Zakupy z DM!

Dziś kolejna porcja zakupowego szaleństwa,tym razem w DM.

Oczywiście tu czas tez mnie gonił i wielu rzeczach zapomniałam....


Alverde zel pod prysznic o zapachu kwiatu Frangipani. Gdyby nie Alverde to nie wiedziałabym chyba o istnieniu wielu kwiatow,ten pachnie dość przyjemnie,słodko.
Balea pianka pod prysznic Exotic-ostatnio ich pianka truskawkowa podbiła moje serce,tym razem skusilam sie na egzotyczny zapach.
Balea pianka do golenia o zapachu kokosa.Kupiony przypadkowo,gdy stałam w bardzo długiej kolejce,zele te byly akurat przy kasie-to jeden wpadl do koszyczka ;)
Alverde olejek arganowy do wlosow-juz go kiedyś miałam postanowiłam kupić ponownie.


Alverde szampon,odzywka i maska do włosów Aloes Hibiskus do włosów suchych i zniszczonych.


Catrice Top Coat 45 Kitch Me If You Can masa rozowego brokatu.
Essence To Coat 15 glitter on me.
Essie summer 2013 collection -zestaw trzech miniaturek z letniej kolekcji Essie Naughty Nautical,Sunday Funday,Full Steam Ahead. Początkowo chciałam tylko ten piękny turkus,ale nie bylo go w oryginalnym rozmiarze,wiec wzięłam miniaturki.
Essie Millionails odzywka do paznokci-lubię kupować produkty Essie w DM,bo są o 5 euro tańsze niż we Francji.
Essie Apricot olejek do skorek-który cudownie pachnie brzoskwinkami,przypomina mi nawet zapach danonkow brzoskwiniowych ;)
Manhattan ProMat Top Coat-ten matowy top śnił mi się już od dawna i zawsze zapominałam o jego kupnie.
Essence Effect nails-czyli kolorowy kawior do paznokci,zobaczymy co z tego wyjdzie.


Scholl rewitalizujący balsam do stop z olejkiem z avocado i ekstraktem z pomarańczy.
Alverde  masło do stop shea-sosna.Juz je kiedys mialam,bylo fajne to skusilam sie na ponowny zakup.
Alverde krem pod oczy z rumiankiem i aloesem.
Alverde peelingmaska z naturalnej glinki leczniczej Heilerde.


Alverde kofeinowe serum do rzęs na noc. Myslalam ostatnio o kupnie Rapidlash,ale zamiast tego skusiłam się na dwa produkty Alverde.
Alverde Lash Booster.Jestem ciekawa jaka jest roznica miedzy jedna a druga. Jeśli miałyście któraś z nich dajcie znac.
Astor Lipcolor butter w kolorze 010 Pink Lady.Chyba wszystkie firmy maja teraz na rynku takie balsmy do ust,ja akurat skusialam się na Astor.

Tangle Teezer wersja mini do torebki.Sama do tej pory się zastanawiam czemu kupiłam ponownie ta szczotkę. MAM juz Tangle Teezer od prawie dwóch lat w duzej wersji i szczerze nie cierpiałam tej szczotki,poczatkowo wyrywała mi włosy i zawsze mnie bolało rozczesywanie ich.
Po czasie się jednak przyzwyczaiłam,jako ze nie zawsze udawało mi się odkładać ja na miejsce tak jak powinnam czyli ząbkami do góry,była już trochę zniszczona i myślałam o kupieniu czegos nowego.Gdy zobaczyłam w DM wersje mini,włączyło mi się chciejstwo,tym bardziej,ze lubię zloty kolor,taka trochę ze mnie gadzeciara,myślałam czy ja kupić czy nie...W końcu się skusiłam i muszę Wam powiedzieć,ze dla mnie ta wersja mini znacząco rożni się od tej dużej wersji,jest delikatniejsza i łatwiej o nią dbać ze względu na ochronkę osłaniająca ząbki. Zobaczymy,jak będzie dalej ;)

A na koniec coś o czym zapomniałam wspomnieć w wczorajszym poście o zakupach z Polski.


Mały upominek od Bath&Body Works z włoskiej  kolekcji Bella Italy!
Miniaturki balsamu Rome Honeysuckle Amore, film Rzymskie wakacje i balsam Venice Dolce Berry.

19 komentarzy:

  1. fjuuu ale łupy, chciałabym wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy:) zmiotłabym wszystko tez dla siebie :D
    ps. ile kosztuje TT w DM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15.95 euro,a ta standardowa wersja 14.95 euro :)

      Usuń
  3. ale łupy
    podobają mi się bardzo!
    jestem zdecydowanie na tak
    chętnie bym je przygarnęła :)
    ciekawi mnie pianka kokosowa

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamuniu :P teraz próbuję sobie wyobrazić jak by to wyglądało, jakbyś o niczym nie zapomniała :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy <3 :) Sporo czesc znam- bardzo lubie te odzywkin do rzes z Alverde, choc moim zdaniem ta lash booster lepiej dziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka! Bardzo lubię "torebkowy" TT i te kredki do ust Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po ile w dm placiłaś za miniaturki Essie ? :)
    i normalne lakierki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mini zestaw kosztowam 12.95,a pelnowymiarowy lakier 8.95 euro,tak samo odzywki i oliwka do skorek.

      Usuń
  8. Musze w końcu wypróbować kosmetyki do włosów Alverde.

    OdpowiedzUsuń
  9. masa różowego brokatu to to zdecydowanie coś dla mnie :] poka

    OdpowiedzUsuń
  10. ile cudeniek !!!
    też muszę chyba zrobić małe zakupy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy :) Kilka rzeczy sama bym chętnie przygarnęła :d

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy! serdecznie zazdroszczę dostępu do dm, ja mogłabym tam siedzieć długie godziny :D mi również marzy się mała szczotka TT, bo w dużej jestem zakochana :) z twich zakupów znam jedynie olejek do włosów, który właśnie czeka na zużycie i jestem bardzo ciekawa, jak zadziała na moje włosy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek arganowy z Alverde jest świetny, moje włosy go uwielbiają :) Za to ten żel Frangipani moim zdaniem praktycznie wcale nie pachnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz:)))